ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ

Σε ονομαζουν <ανθρωπακο>,<κοινο ανθρωπο>.Λενε οτι μια νεα εποχη αρχισε,η <εποχη του κοινου ανθρωπου>.Δεν το λες εσυ αυτο,Ανθρωπακο.Το λενε αυτοι.οι αντιπροεδροι των μεγαλων εθνων,οι εκλεγμενοι ηγετες της εργατιας,οι μετανιωμενοι απογονοι των μπουρζουαδων,οι πολτικοι και οι φιλοσοφοι.
Σου δινουν το μελλον μα δε ρωτανε για το παρελθον σου.

Εισαι κληρονομος ενος φοβερου παρελθοντοσ.Η κληρονομια σου ειναι το πυρωμενο διαμαντι στο χερι σου.
Αυτο σου λεω εγω.


ΒΙΛΧΕΛΜ ΡΑΙΧ

ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ

ΑΧ ΒΡΕ ΤΣΕ......................

ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ??

ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΕΒΑΛΕ ΑΜΕΣΩΣ Ο ΚΑΣΤΡΟ??

ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Η ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΑΝ ΗΘΕΛΕΣ??

ΚΡΙΜΑ..............ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΑΛΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...

ΣΙΓΟΥΡΑ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΟΝΤΥΜΕΝΟΣ...ΠΟΛΥ ΔΙΑΣΗΜΟΤΕΡΟΣ...ΚΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΕΥΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ...ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ..

Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011

ΒΑΡΔΟΥΚΙΟΝ ΚΑΙ ΑΙΜΑ


Σας παρουσιάζουμε τις αποκαλύψεις της μυστηριώδους περγαμηνής του Πιτουλάβιου με τιτλο «Βαρδούκιον και Αίμα» που περιήλθε στα χέρια του Παναγιώτη Κουτσουλέλου. Ο Πιτουλάβιος ήταν ένας μοναχός που ζούσε στην Μόντσα της Ιταλίας. Το 1280 μ.Χ. συνέταξε την περγαμηνή που αναφέρεται σε γεγονότα που έλαβαν χώρα το έτος 1235 μ.Χ. στην βυζαντινή πόλη Κριεκούκιον, η οποία διοικητικά υπαγόταν στο Δουκάτο των Αθηνών-Θηβών, με ηγεμόνα την εποχή εκείνη τον Γκυ ντε Λα Ρος. Το κείμενο είναι σε Μετάφραση-Ελεύθερη Απόδοση μετά πειστικής στρεβλώσεως των γεγονότων Υπό Παναγιώτου Κουτσουλέλου Ποιητού-Ιστοριοδίφου Για την πλήρη κατανόηση του κειμένου σας δίνουμε το παρακάτω γλωσσάριο ΒΑΡΔΟΥΚΙΟΝ ΚΑΙ ΑΙΜΑ - Γλωσσάριο Γλωσσάριο Ακρίτες :Βυζαντινοί φύλακες των συνόρων Αερικόν ή αήρ:Συμπληρωματική έκτακτη φορολογία. Αδνουμιστής:Στρατιωτικός Εφοδιασμού - Επιμελητής. Ανθίβολον :Σχέδιο, διατρητο για ξεπατηκωσούρα από βυζαντινούς αγιογράφους. Αθάνατοι: Οι Αθάνατοι ήταν ένα από τα αυτοκρατορικά τάγματα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Το τάγμα δημιουργήθηκε προς το τέλος του 10ου αιώνα. Αποκόμβια : Κομάτια από ύφασμα, δεμένα κόμπο. Μέσα στον κόμπο τοποθετούσαν χρήματα. Βαλανείον :το Λουτρό ως αίθουσα Βάραγγος :Σκανδιναβός ή Αγγλοσάξονας στο βυζαντινό στρατό, κυρίως ως φρουρός των ανακτόρων και σωματοφύλακας του αυτοκράτορα. Βαρδούκιον :ρόπαλον Βάνδον : Στρατιωτική σημαία και συνεκδοχικώς στρατιωτική μονάδα Βίγλα :παρατηρητήριο, και το στρατιωτικό τμήμα που στρατωνιζόνταν και υπηρετούσε στη βίγλα (οι βιγλάτορες). Βούλλα: Σφραγισμένο δισκίο από μόλυβδο ή άργυρο ή χρυσό που κρεμόταν από επίσημα έγγραφα. Βρουμάλιον : φαγητο, δειπνο παρατιθέμενο απο τρίτους σε κάποιους. Γενέσια: Τα λεγομενα μεταγενέστερα και «γεννητούρια».- Διαβατικά: Τα διαπύλια τέλη (κάτι σαν τα σημερινά διόδια).- Ειλητό ή ειλητάριο: :Τύπος αρχαίου και μεσαιωνικού βιβλίου. Ηταν μιά στενή και επιμήκης λωρίδα από περγαμηνή, που ήταν γραμμένη και στις δύο όψεις της και τυλιγόταν σε "ρολό". Θέμα: Βυζαντινή μια γεωγραφική και διοικητική Καγκελάριος : Δικαστικός υπάλληλος Καύκος: Εραστής, αγαπητικός Κομμέρκιον: Φόρος επί των εμπορικών συναλλαγών, αντίστοιχος με τους σημερινούς τελωνειακούς δασμούς. Κομμενταρήσιος: Πολιτικός αξιωματούχος του Bυζαντινού κράτους Κονοστάβλος: Ανώτατος αξιωματικός .- Κατάφρακτοι: Οι «κατάφρακτοι» ήταν μονάδα βαρέος ιππικού του βυζαντινού στρατού. Λογοθέτης: Προιστάμενος των Δημοσίων Φόρων μάγγανο(ν): Πολιορκητική ή ανυψωτική μηχανη. Μάγγιψ ή Μάγγιπος: Αρτοποιός - Φούρναρης Μάγιστρος ή Μαϊστωρ: άρχων, επιστάτης, προστάτης Μακελλάρις ή μακελάριος :σφαγεύς ζώων, κρεοπώλης, χασάπης Παρακοιμώμενος: Ο φύλακας των αυτοκρατορικών ιδιαίτερων δωματίων. Πιττάκια: Το πιττάκιον, στους βυζαντινούς χρόνους, ήταν ένα είδος πινακίδος για γράψιμο, ένα δελτάριο. Πραιπόσιτος: Σημαίνει τον «τοποθετηθέντα εμπρός» prae+positus (απο το Λατ. Πραιπόσιτος του ιερού κουβουκλίου (praepositus sacri cubiculi), υπεύθυνος των αυλικών υπηρεσιών. Σπαθάριος: ιδιωτικός σωματοφύλακας Σπεκουλάτωρ: κατάσκοπος Τζάγκρα: τόξο με υποκόπανο και σκανδάλη. (Βλ. Αρμπαλέτα). Χρυσόβουλλο: Αυτοκρατορικό έγγραφο του βυζαντινού κράτους, που ονομάζεται έτσι γιατί φέρει την χρυσή βούλλα του αυτοκράτορα. Πρόσωπα Πιτουλάβιος: Ορθόδοξος Μοναχός, συγγραφέας της περγαμηνής και ουσιαστικός αφηγητής της ιστορίας, που έζησε από κοντά τα γεγονότα.- Μετέπειτα για άγνωστους λόγους ασπάσθηκε τον καθολικισμό.- Γκυ Ντε λα Ρος: Βουργουνδός ηγεμών, Δούκας της Αθήνας και της Θήβας, πρόσωπο με συγκεντρωτικές τάσεις, αλλά και με διοικητικές ικανότητες.- Τζιόρτζιο ντε Ντρίκο: Ενετός Διοικητής του Κριεκουκίου, πρόσωπο με συγκεντρωτικές τάσεις, αλλά και με διοικητικές ικανότητες Τανο Ντε Τόρο: Ενετός Υποδιοικητής του Κριεκουκίου Μάριο Ντε Κολοβέντζο : Έτερος Υποδιοικητής του Κριεκουκίου Χουάνα ντε Κριεκούκι: Καταλανή πριγκίπισσα, που έπασχε από μελαγχολία και ήταν έγκλειστή στον πύργο του Κιθαιρώνα.- Το πραγματικό της όνομα ήταν Χουάνα ντε λα Μάντρα – Ειντυλλία, το οποίο και άλλαξε ευελπιστώντας ότι κατά την έλευση και εγκατάσταση των σταυροφόρων στον Ελλαδικό χώρο, θα γινόταν δούκισσα του Κριεκουκίου.- Ρευμόνδος Πανολιασκούνδος: Νορμανδός ηγεμών, με έντονες βλέψεις στην διοίκηση των Ερυθρών, ο οποίος αν και σύχναζε στο Κριεκούκιον διέμενε μόνιμα στο Μάζι, όπου διατηρούσε πύργο για τους σπαθάριούς του.- Κοτσαρίκο Μακελλάρι: Ιταλικής καταγωγής ιερομόναχος, από τους πλέον φανατισμένους σταυροφόρους, που είχε ιδρύσει το τάγμα του Στρατού του Θεού.- Κατά την περίοδο των γεγονότων ήταν εγκατεστημένος με την σέχτα του στα σπηλαιώδη τμήματα του Κιθαιρώνα.- Αγωνίζεται για την προώθηση των απόψεών του ευαγγελιζόμενος την επουράνια βασιλεία.- Ο Μακελλάρι θεωρούσε τον εαυτό του ως άξιο συνεχιστή του Πέτρου του Ερημίτη.- Κριτόβουλος ο Καθαρός: Μοναχός που ανήκε στην αίρεση των Καθαρών.- Η μεγάλη του παραμονή στην Βρετανία τον είχε εξοπλίσει με ορθολογιστικό πνεύμα, με αποτέλεσμα να γίνει ειδικός στην εξιχνίαση διαφόρων μυστηρίων.- Ιωάννης Δροσερός: Γόνος οικογένειας Πρασίνων και σπαθάριος του Κριτόβουλου.- Αντώνιος Ταώς: Γόνος οικογένειας Βένετων.- Σαλβατόρε ντι Πάτσε: Ηγέτης της Ενετικής παροικίας στο Κριεκούκιον.- Αναστάσιος Κοτρυβός: Ιδιοκτήτης πτηνοτροφείου.- Θεόδωρος Δαντσής: Περιστασιακός ηγέτης της συντεχνίας των Ελάτων Αθανάσιος Κομνηνός: Ιδιοκτήτης καπηλειού.- Δημήτριος Βάλλας : Έτερος ιδιοκτήτης καπηλειού.- Θεοφάνης Λειβαδίτης: Έτερος ιδιοκτήτης καπηλειού, μετά φαγητού.- Κωνσταντίνος Αιγόμορφος: Περιθωριακός τύπος που συναγελάζεται με δουλοπάροικους από τις Πλαταιές.- Αναστάσιος Βοτανοσυλλέκτης: Προμηθευτής θεραπευτικών (και όχι μόνο) βοτάνων.- Μητροπολίτης Μελέτιος: Ο εκκλησιαστικός ηγέτης της περιοχής, πνευματικός πατέρας του Πιτουλάβιου.- Μελέτιος Γραμματικός: Βυζαντινός υπασπιστής του Διοικητή.- Τζιοβάννι ντε Χαλινόμα: Ενετός υπασπιστής του Διοικητή.- Παναγιώτης Κουτσολέοντας: Αδελφός του Πιτουλάβιου, φανατικός εχθρός του Θεόδωρου Δαντσή, που παρείχε συμβουλές σε αμφιλεγόμενα άτομα.- Κινείται και στο κέντρο και στο περιθώριο της κοινωνικής ζωής.- Κατά τα λοιπά ελεεινός και τρισάθλιος.- Ελένα ντα λα Ρόκα: Σύζυγος του Κουτσολέοντα, με καταγωγή από την Γένοβα, του ιδίου φυράματος με αυτόν.- Χουάν Ραμόν Κλιτσίκα: Ισπανός δήμιος και ο άνθρωπος για όλες τις δουλειές.- Ο, του Περικλέους, Δημήτριος: Καραγωγέας – αρχαιολάτρης.- Εισαγωγή Το Σωτήριον έτος 1235 μ.Χ., είναι εδραιωμένη η φραγκοκρατία στον ελλαδικό χώρο, ο οποίος έχει διανεμηθεί στους νικητές σταυροφόρους. Οι σταυροφόροι αποτελούσαν ένα σύμπλεγμα εθνοτήτων από τις περιοχές της σημερινής Γαλλίας, Γερμανίας, Ιταλίας, Ισπανίας και Αγγλίας.- Το σύμπλεγμα αυτό κατακερματίζει τον εδαφικό χώρο σε δουκάτα, όπου επικρατούν κυρίως οι Φράγκοι.- Παρά ταύτα, η παρουσία και των λοιπών εθνοτήτων ( Καταλανών, Βουργουνδών κ.λ.π.) είναι σημαντική και επηρεάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την κοινωνική και οικονομική ζωή της περιοχής.- Αυτοί, όμως που έχουν επίσης κυριαρχική παρουσία, είναι οι Ενετοί, οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι πλήρως, αφενός την απαίτηση τους για αποζημίωση λόγω της θαλάσσιας μεταφοράς των σταυροφορικών στρατευμάτων με τα πλοία τους και αφετέρου την εμπορική τους ικανότητα, κατορθώνουν να συμμετάσχουν στις διοικήσεις και υποδιοικήσεις των Δουκάτων.- Η χειρόγραφη περγαμηνή του μοναχού Πιτουλάβιου, (η οποία έχει γραφεί από τον ίδιο στην Μόντσα της Ιταλίας περί το 1280 μ.Χ.) αναφέρεται σε γεγονότα που έλαβαν χώρα το έτος 1235 μ.Χ. στην βυζαντινή πόλη Κριεκούκιον, η οποία διοικητικά υπαγόταν στο Δουκάτο των Αθηνών-Θηβών, με ηγεμόνα την εποχή εκείνη τον Γκυ ντε Λα Ρος.- Το Κριεκούκιον τελούσε υπό ενετική διοίκηση, η οποία ανατέθηκε από τον Γκυ ντε Λα Ρος στον Τζιόρτζιο ντε Ντρίκο, στρατιωτικό με διοικητικές ικανότητες.- Για την ανάθεση της διοίκησης στους Ενετούς, δεν αντέδρασαν ούτε οι Νορμανδοί, ούτε οι Ιππότες του Θεού.- Συγκεκριμένα ο Ρευμόνδος Πανολιασκούνδος, ο Νορμανδός ηγεμών, που είχε έντονες βλέψεις για την Διοίκηση του Κριεκουκίου αποσύρθηκε στο Μάζι, όπου διατηρούσε πύργο για τους σπαθάριούς του.- Περαιτέρω οι Ιππότες του Θεού, οι οποίοι αποτελούσαν ένα φανατισμένο θρησκευτικο-στρατιωτικό τάγμα, γνωστό για τις τρομακτικές θηριωδίες του στον μουσουλμανικό κόσμο, αρκέσθηκε να εγκατασταθεί σε περιοχή κοντά στους πρόποδες του Κιθαιρώνα.- Από εκεί, με επικεφαλής τον ηγούμενο-στρατιωτικό ηγέτη Κοτσαρίκο Μακελλάρι, το τάγμα αυτό, εξαπέλυε επιθέσεις, ιδεολογικού κυρίως χαρακτήρα, τόσο κατά της ενετικής ηγεσίας, όσο και κατά των ντόπιων συνεργατών της, ενώ παράλληλα εμφανιζόταν ως αυτόκλητος υπερασπιστής των δουλοπαροίκων και των αγροτών μικροϊδιοκτητών.- Ο Κοτσαρίκο Μακελλάρι ήταν αντίθετος στην ίδρυση κάστρου στο Μάζι από τους Νορμανδούς στην παρουσία των οποίων αντιδρούσε έντονα.- Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι ο Μακελλάρι αντιδρούσε ειδικότερα στην παρουσία του Ρευμόνδου Πανολιασκούνδου, τον οποίο θεωρούσε, ως μεγαλοκτηματία, ψευδοσταυροφόρο και εχθρό των δουλοπαροίκων και των μικρο-αγροτών.- Για την παραχώρηση της διοίκησης στους Ενετούς αντέδρασε, όμως η Χουάνα ντε λα Μάντρα Ειντυλλία, η Καταλανή πριγκίπισσα, στην οποία οι ηγέτες της σταυροφορίας είχαν υποσχεθεί την παραχώρηση της διοίκησης του Κριεκουκίου.- Πιστεύοντας τόσο πολύ στην υπόσχεση αυτή η πριγκίπισσα έφθασε στο σημείο να αλλάξει και το όνομα της σε Χουάνα ντε Κρικεκούκι.- Η υπόσχεση τελικά δεν εκπληρώθηκε και τελικά η πριγκίπισσα περιέπεσε σε μελαγχολία και κατάθλιψη.- Τελικά οδηγήθηκε με την συνοδεία της στο Κριεκούκι, όπου και εγκλείσθηκε σε πύργο στους πρόποδες του Κιθαιρώνα.- Παρά το γεγονός ότι ήταν έγκλειστη έκανε αισθητή την παρουσία της στην περιοχή λόγω των κραυγών και των άστατων αλαλαγμών της.- Ήταν μάλιστα τόσο έντονο το φαινόμενο αυτό, που μέχρι και σήμερα, κάποιοι συμπολίτες μας ισχυρίζονται ότι ακούν τις λυσσώδεις κραυγές της.- Ωστόσο προσπάθησε πολλές φορές να καταλάβει την τοπική εξουσία, χωρίς επιτυχία.- Βασιζόμενη μάλιστα στις δυνάμεις του Ιωάννη του Δροσερού και των Πρασίνων επεχείρησε στρατιωτική επέμβαση το 1232 μ.Χ., η οποία και απέτυχε, διότι την τελευταία στιγμή ο Δροσερός και οι Πράσινοί πείσθηκαν να υποστηρίξουν τον Ρευμόνδο Πανολιασκούνδο.- Εκτοτε οι Πράσινοι αυτοί, ονομάσθηκαν Αποστάτες Πράσινοι και στην συνέχεια εδιώχθησαν απηνώς από τον στρατηγό και μητροπολίτη Θριασίου Αρκουδάριο.- Η κοινωνία του Κριεκουκίου του έτους 1235, είναι μία τυπική μεσαιωνική κοινωνία στην οποία επικρατούν οι συντεχνίες.- Τα μέλη της είναι άνθρωποι έντιμοι, εργατικοί, αλλά και πατριώτες διότι κάνουν τα πάντα για την αποκατάσταση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.- Στην κορυφή, όμως αυτής της κοινωνίας και ειδικότερα μεταξύ των εκπροσώπων της τοπικής άρχουσας τάξης επικρατούν οι δολοπλοκίες και οι μηχανορραφίες.- Ωστόσο στο σύνολό της, η κοινωνία αυτή, δεν καλόβλεπε την τοπική ενετική διοικητική ηγεσία και ειδικότερα τον διοικητή Τζιόρτζιο ντε Ντρίκο διότι τους θεωρούσαν υπεύθυνους όχι μόνο για τον μαρασμό της πόλης αλλά για την ανάπτυξη των Βιλλίων σε βάρος του Κριεκουκίου.- Η δυσθυμία αυτή, πολλές φορές οδηγούσε σε εξεγέρσεις οι οποίες καταστέλλονταν άμεσα και χωρίς ίχνος βιαιότητας.- Για τον λόγο αυτόν πολλοί προσέδωσαν στον διοικητή το προσωνύμιο Ντρίκο ο Καλός.- Σ΄αυτό το ιστορικό περιβάλλον εξελίσσεται η ιστορία μας, που γλαφυρά καταγράφει ο Πιτουλάβιος και εγώ έχω την τιμή να αποδώσω στην απλή καθομιλουμένη ελληνική.-

Δεν υπάρχουν σχόλια: