ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ

Σε ονομαζουν <ανθρωπακο>,<κοινο ανθρωπο>.Λενε οτι μια νεα εποχη αρχισε,η <εποχη του κοινου ανθρωπου>.Δεν το λες εσυ αυτο,Ανθρωπακο.Το λενε αυτοι.οι αντιπροεδροι των μεγαλων εθνων,οι εκλεγμενοι ηγετες της εργατιας,οι μετανιωμενοι απογονοι των μπουρζουαδων,οι πολτικοι και οι φιλοσοφοι.
Σου δινουν το μελλον μα δε ρωτανε για το παρελθον σου.

Εισαι κληρονομος ενος φοβερου παρελθοντοσ.Η κληρονομια σου ειναι το πυρωμενο διαμαντι στο χερι σου.
Αυτο σου λεω εγω.


ΒΙΛΧΕΛΜ ΡΑΙΧ

ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ

ΑΧ ΒΡΕ ΤΣΕ......................

ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ??

ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΕΒΑΛΕ ΑΜΕΣΩΣ Ο ΚΑΣΤΡΟ??

ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Η ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΑΝ ΗΘΕΛΕΣ??

ΚΡΙΜΑ..............ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΑΛΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...

ΣΙΓΟΥΡΑ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΟΝΤΥΜΕΝΟΣ...ΠΟΛΥ ΔΙΑΣΗΜΟΤΕΡΟΣ...ΚΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΕΥΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ...ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ..

Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Μια ευκαιρία να αρχίσει η ανασύνταξη της κοινωνίας και της χώρας!!!


Μια πολυ καλη φιλη μας ιδιαιτερα ευαισθητη και ενημερωμενη μας εστειλε το e-mail αυτο οπως και αλλα πολλα και την ευχαριστουμε θερμα.



Ο Gerhard από την Γερμανία...! 
Ο Gerhard από την Γερμανία, ο Franchua από την Γαλλία, ο Mario από την Ιταλία και ο
Johan από την Ολλανδία, ευχαριστούν από καρδιάς όλους εμάς τους Έλληνες για την
προτίμηση που δείχνουμε στα εθνικά τους προϊόντα, και κατά επέκταση στη διασφάλιση
των θέσεων εργασίας των.
Και σαν επιβράβευση μας συμβουλεύουν να πουλήσουμε τον Παρθενώνα, και τα νησιά μας,
σπρώχνοντας μας στο Δ.Ν.Τ. για να λύσουμε τα οικονομικά μας προβλήματα.
Αντίθετα ο Νίκος από την Θεσσαλονίκη, ο Γιώργος από τις Σέρρες,ο γαμπρός μας ο Γιάννης,
ο γιος μας, ο Θοδωρής, ακόμα και εμείς οι ίδιοι, βγαίνουμε στην ανεργία για τον ίδιο ακριβώς λόγο.
Για την προτίμηση μας στα ξένα προϊόντα, και στα ξένα Super Markets (Lidl, Aldi, Carrefour, Dia).
Φανταστείτε πόσα δισεκατομμύρια ευρώ πηγαίνουν κάθε χρόνο στον Gerhard, στον Franchua, 
στον Mario και στον Johan. Και αυτό γιατί, ή από άγνοια ή από ωχαδερφισμό δεν αγοράζουμε 
Ελληνικά προϊόντα. Και μιλάμε για απλά πράγματα, καθημερινά. Όπως γάλα, τυρί, κασέρι, γιαούρτι,
σαπούνια, χαρτιά υγείας, μακαρόνια, μπύρες, αναψυκτικά, ποτά, μαρμελάδες, τσιγάρα, σοκολάτες,
παγωτά, μπισκότα, οδοντόκρεμες....
Τόσο απλά...
Φανταστείτε τώρα ότι όλοι οι Έλληνες αγοράζουν μόνο Ελληνικά ζυμαρικά και η βιομηχανία Μέλισσα, για παράδειγμα, λόγω αυξημένης ζήτησης, θα πρέπει να διπλασιάσει την παραγωγή της. Σίγουρα θα χρειαστεί περισσοτέρους εργάτες, υπαλλήλους, οδηγούς, αποθηκάριους, περισσότερους μηχανικούς, ίσως χημικούς, σίγουρα περισσότερο σιτάρι (αγρότες).
Σίγουρα κάποιους παρά πάνω υπαλλήλους θα πρέπει να προσλάβει.
Σ’αυτούς τους νεοπροσλαμβανόμενους φανταστείτε λέει, να είναι το παιδί σας, που ψάχνει δουλειά ή,
ακόμα και εσείς οι ίδιοι.
Και όλα αυτά επειδή αγοράζατε μακαρόνια Μisko, η Μέλισσα, και όχι μακαρόνια Barilla η μακαρόνια Lidl.
Τυχαίο; Δεν νομίζω!!!
Στο τέλος ας το δούμε και εγωιστικά:
Τρώει ο Ιταλός μακαρόνια Μέλισσα; 
Πίνει καφέ Λουμιδη;
Πίνει ο Γερμανός μπύρα Mythos; 
Τρώει λουκάνικα Τζουμαγιάς;
Πίνει ο Ολλανδός γάλα Μεβγάλ; 
Τρώει κασέρι Τρικαλινό;
Πίνει ο Γάλλος Ελληνικό κρασί η τσίπουρο;

Ε τότε γιατί να παίρνουμε εμείς τα δικά τους προϊόντα;
Για να μειώνουμε την ανεργία τους;
Μπορεί τα ξένα μερικές φορές να είναι φθηνότερα και τα ελληνικά ακριβότερα. Όταν, όμως, αγοράζουμε ελληνικά, τα χρήματα αυτά ξαναγυρίζουν σε εμάς διπλά και τρίδιπλα. Ειδικά τα δύσκολα χρόνια που έρχονται λόγω Δ.Ν.Τ.
Επειδή οι πολιτικοί μας δεν θέλουν, αλλά και δεν μπορούν επίσημα, λόγω Ευρωπαϊκής Ένωσης,
να μποϋκοτάρουν τα ξένα προϊόντα, ας κάνουμε εμείς μόνοι μας μια προσπάθεια να αλλάξουμε
τις αγοραστικές μας συνήθειες, είναι απλό:
Από αύριο προτιμάμε Ελληνικά προϊόντα αλλά και Ελληνικά super markets.
Τα Ελληνικά προϊόντα τα αναγνωρίζουμε από το barcode . Σε όλα τα Ελληνικά προϊόντα, στο barcode τους, τα τρία πρώτα νούμερα είναι 5-20.
 
Αντί λοιπόν για παγωτά Algida η Ηaagen-Dazs αγοράστε Έβγα, Κρι Κρι, Δέλτα.
Αντί βούτυρα Αdoro, Lurpak, προτιμήστε Βιτάμ, Αγνό, Κέρκυρας.
Αντί προσούτο και σαλάμια Lidl, πάρτε Νίκας, Υφαντής, creta farm έδεσμα.
Αντί μπύρες,Carlsverk, Bud, Stella Artois υπάρχουν οι Mythos, Βεργίνα, Fix, Alfa.
Aντί Νoutela υπάρχει η Μerenta.
Αντί γάλατα Νουνού, Βερόπουλου, Lidl, προτιμήστε Αγνό, Μεβγάλ, Ολυμπος, Κουκάκη.
Αντί ουίσκι, βότκα, αγοράστε κονιάκ, τσίπουρο, ούζο, Ελληνικά κρασιά.
Αντί σόδα Tuborg, Perrier, Εvian, έχουμε Σουρωτή, Δουμπιά, Ξινό νερό.
Αντί coca cola, fanta, sprite υπάρχουν αναψυκτικά ΕΨΑ, ηβη, Νιγρίτα, Lux.
Αντί ζυμαρικά Barilla και Lidl προτιμήστε ΑΒΕΖ, Μέλισσα, Mίσκο.
Αντί οδοντόκρεμες Colgate, Aim υπάρχουν kolynos, aquafresh, oulodent.
Aντί χαρτί υγειάς και κουζίνας Lidl και zewa αγοράστε Diana softex.
Αντί καθαριστικά Ava, Azax, υπάρχουν τα planet, trylet, Εύρηκα...
Επομένως όταν κάνετε την επόμενη αγορά σας, σκεφτείτε ότι προτιμώντας τα ελληνικά προϊόντα, βοηθάτε μεσοπρόθεσμα την επαγγελματική σας εξέλιξη ή, την επαγγελματική εξέλιξη αγαπημένων σας προσώπων.

2 σχόλια:

ΕΛΛΗΝΑΣ είπε...

Το σκεπτικό καλό αλλά έχει ανακρίβειες που σβήνουν την ουσία. Ίσως να είναι προτιμότερο να ψάξουμε τι εννούμε λέγοντας ελληνικό προιόν. Το πρόβλημα δεν είναι εκεί διότι είδαμε και βλέπουμε ποιοί επενδύουν και πότε. Το σημαντικότερο, για εμένα, είναι να προσέξουμε να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας που υπάρχουν στηρίζοντας προιόντα και εταιρείες που επενδύουν και δεν εκμεταλεύονται τους εργαζόμενους τους.

ΕΛΛΗΝΑΣ είπε...

Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα συγχαρητήρια για το σαιτ σας αλλά δυστυχώς έχω κάποια παράπονα. Αντί να στηρίζουμε τα προϊόντα μας και να κάνουμε όλη την Ευρώπη να τρώει και να πίνει από τα δικά μας προϊόντα εσείς τα σαμποτάρετε κιόλας λες και γεννηθήκατε σήμερα στην Ελλαδάρα μας.
Κάνοντας σαμποτάζ σε εταιρείες που αν μη τι άλλο στηρίζουν την ελληνική οικονομία με πολλούς τρόπους(θέσεις εργασίας, επενδύσεις, περιβάλλον) δεν κερδίζουμε κάτι διότι ελλοχεύει ο κίνδυνος της ανεργίας που είναι το σημαντικότερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή. Καλυτέρα θα ήταν να προτρέψουμε όλοι μαζί τις ελληνικές εταιρείες να λειτουργήσουν με παραδείγματα απτά και σημαντικά π.χ. η αθηναϊκή ζυθοποιία, με επενδύσεις στην Ελλάδα, έλληνες υπάλληλους, προσοχή στο περιβάλλον και αρκετές άλλες στοχευόμενες κινήσεις τηρουμένων των συγκυριών (κρίση). Διαφωνείτε ?